Małe studio pilates Saska Kępa ❤️
pilates warszawa, studio świadomej pracy z ciałem
351384
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-351384,cookies-not-set,eltd-cpt-2.1,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-3.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

bolą cię plecy lub inne stawy?

Siedzący tryb życia, stres i mała ilość ruchu to coraz częściej nasz chleb powszedni. Warto temu przeciwdziałać, dobierając sobie odpowiednią aktywność fizyczną.

Prowadzimy zajęcia, które nastawione są na niwelowanie skutków takiego trybu życia. Przede wszystkim pomagają zmniejszyć ból pleców i sztywność ciała. Poprawisz swoje samopoczucie i zdrowie. Będziesz czuć się o wiele lepiej. Zacznij już dziś!

Rodzaje treningów

treningi indywidualne

treningi indywidualne

Dla 1-2 osób. Potrzebujesz indywidualnej opieki? Masz schorzenia kręgosłupa, jesteś w ciąży, po ciąży, uprawiasz sporty? Dzięki takim spotkaniom szybciej osiągniesz swój cel!

grupy na macie i reformerach

grupy na macie i reformerach

Dla 4-5 osób. Trening w małych grupach redukujący bóle kręgosłupa i jednocześnie baza dla innych dziedzin sportu i rekreacji. Skupiony na polepszaniu mobilności kręgosłupa i reszty stawów. Wzmocnisz całe ciało i zwiększysz jego gibkość.

zoga i stretching

zoga i stretching

Zajęcia dopełniające pilates. Mają charakter rozluźniający i rozciągający całe ciało. Polecane osobom dużo siedzącym, bardzo pospinanym i żyjącym w dużym stresie.

treningi dna miednicy

treningi dna miednicy

Zajęcia terapeutyczne poświęcone profilaktyce nietrzymania moczu, pęcherza nadreaktywnego, obniżeniu narządów miednicy oraz ogólnie budowaniu świadomości mięśni dna miednicy, ich wzmacnianiu i rozluźnianiu. Również nauka ergonomii dnia codziennego. Wskazane również dla kobiety w ciąży, w połogu i po porodzie (również wieeele lat po).

TRZY PROSTE KROKI

Jak się zapisać?

  1. Wejdź na Fitssey i załóż konto klienta

  2. Zapłać za wybrany karnet

  3. Zapisuj się na zajęcia!

to proste! zapisuję się!to proste! zapisuję się!

uczymy uważnego ruchu

  • wzmocnisz mięśnie odpowiedzialne za prawidłową postawę
  • zmniejszą się bóle kręgosłupa, bioder i barków
  • zmniejszy się ogólna sztywności ciała
  • wysmuklisz sylwetkę
  • odpoczniesz, wyciszając układ nerwowy
  • medytujesz w ruchu
  • zwiększysz świadomość swojego ciała