Zespół - Poczuj Ciało - studio pilates - Warszawa
pilates warszawa, studio świadomej pracy z ciałem
344769
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-344769,cookies-not-set,eltd-cpt-2.1,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-3.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

w poczuj ciało znajdziesz profesjonalnych instruktorów, całym sercem oddanych swoim podopiecznym.

małgorzata szybiak

Małgosia Szybiak

prowadzi zajęcia: Saska Kępa, Grochów

Właścicielka studia Poczuj Ciało. Instruktorka pilatesu, BODYARTu i rolowania powięzi. Przez wiele lat związana z tańcem arabskim. Karierę zakończyła w 2018 r., po urodzeniu pierwszego dziecka. Wtedy postanowiła zająć się pilatesem zawodowo.

 

Ukończyła wiele kursów z zakresu nauczania pilatesu na macie i urządzeniach (Open Mind Pilates School oraz Michael King Pilates Poland), jest licencjonowanym instruktorem BODYART. Ukończyła również kurs z zakresu treningu terapeutycznego (Open Mind Therapy School).

 

Na zajęciach dużą wagę przywiązuje do prawidłowej techniki i precyzji ruchu. Lubi pracować w małych grupach, gdzie może nawiązać bezpośredni kontakt z każdą ćwiczącą osobą. Jako mama dwójki małych dzieci specjalizuje się w treningu kobiet w ciąży i po porodzie.

paulina ozga

Paulina Ozga

prowadzi zajęcia: Grochów

Absolwentka Wiedzy o Teatrze, związana ze środowiskiem tańca współczesnego. Licencjonowana instruktorka pilates Polskiej Akademii Sportu oraz międzynarodowej szkoły Peak Pilates (Basic Mat). Ukończyła warsztaty Magdaleny Nowak „Pilates w wadach postawy i schorzeniach kręgosłupa”. Paulina cały czas poszerza swoje kompetencje – aktualnie w amerykańskiej szkole BASI Pilates na szkoleniu Comprehensive Program (całościowe podejście do metody: repertuar z maty i wszystkich dużych sprzętów). Na sali uczy świadomego podejścia do ciała.

ania rudnicka świtkiewicz

Ania Rudnicka-Świtkiewicz

prowadzi zajęcia: Saska Kępa

Dyplomowana instruktor pilatesu na macie i reformerze, instruktor fitness, trener terapeuta kręgosłupa. Wiedzę i umiejętności zdobywała w Open Mind Pilates & Therapy School, Movimento Pilates i Michael King Pilates Poland. Z wykształcenia magister dietetyki SGGW.

 

W studio na Rzymskiej prowadzi treningi personalne na sprzętach oraz zajęcia grupowe na macie. Specjalizuje się w treningu prozdrowotnym kręgosłupa. Pracuje m.in. ze skoliozą, wadami postawy, dyskopatią.

 

Interesuje się treningiem medycznym, siłowym oraz wykorzystaniem pilatesowych sprzętów w terapii ruchem. Odwiedź jej profil na Facebooku, klikając tutaj.

portret na landing

Kasia Wojtacka

prowadzi zajęcia: Saska Kępa

Dyplomowana nauczycielka pilates oraz trener medyczny. Szkoliła się w Diamond Pilates School, Open Mind oraz Body Work. Wciąż podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w warsztatach i szkoleniach. Pracuje zarówno w małych grupach jak i indywidualnie. Zainteresowanie ruchem przenosi również poza salę, zachęcając podopiecznych do większej ilości ruchu na co dzień – jest autorką wirtualnej platformy treningnabosaka.pl.

IMG_20220227_114133

Agnieszka Mielczarek

prowadzi zajęcia: Saska Kępa i Grochów

Dyplomowana nauczycielka pilatesu na macie i trenerka terapii ruchem. W tych kierunkach szkoliła się w Open Mind School. Rozwija się również w kierunku treningów na urządzeniach pilatesowych w szkołach Michael King Pilates Poland i My Pilates Methods. Na swoich zajęciach przywiązuje dużą wagę do techniki i precyzji wykonywanych ćwiczeń. Stawia na jakość, a nie ilość wykonanych powtórzeń. Lubi pracować w dużych i małych grupach oraz indywidualnie. 

monika

Monika Sawicka

prowadzi zajęcia: Saska Kępa

Fizjoterapeutka po warszawskiej AWF, trenerka medyczna i instruktorka pilatesu. Uczy świadomego i mądrego ruchu oraz pomaga usuwać napięcia pojawiające się w ciele.

 

W treningu stawia przede wszystkim na mobilność, funkcjonalność oraz prawidłowy oddech. Wszystko po to, aby poprawić funkcjonowanie organizmu na co dzień. Dzięki ruchowi polepsza się jakość życia. Jest zwolenniczką metody małych kroków i stopniowego wprowadzania zdrowych nawyków.