Sprawdź aktualny grafik zajęć - Poczuj Ciało - studio pilates - Warszawa
pilates warszawa, studio świadomej pracy z ciałem
348404
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-348404,cookies-not-set,eltd-cpt-2.1,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-3.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

Grafik zajęć

Zmiana odbywa się poprzez ruch, a ruch leczy. Joseph Pilates

Zajęcia na matach dla 4 osób przy obecnych wymaganiach sanitarnych. Obowiązują zapisy! Dzwoń +48 575 480 890 lub pisz kontakt@poczujcialo.pl

Prowadzę zajęcia prozdrowotne – pilates, BODYART i automasaż – które razem fenomenalnie się zazębiają i uzupełniają. Są to bezpieczne formy ruchu, zatem odpowiednie dla osób wracających do sprawności po chorobach i urazach; ale też wszystkich, którzy chcą pogłębić świadomość swojego ciała.

Wszystkie zajęcia trwają 60 min. Dla zapewnienia odpowiednich wymogów higienicznych odstęp między zajęciami wynosi 15 min.

poniedziałek

  • pilates na urządzeniach

    -

  • pilates na urządzeniach

    -

  • pilates * *

    -

  • pilates na urządzeniach

    -

  • automasaż + rozciąganie

    -

wtorek

  • pilates na urządzeniach

    -

    brak miejsc

  • pilates * *

    -

  • pilates na urządzeniach

    -

  • pilates na urządzeniach

    -

    brak miejsc

  • pilates * *

    -

  • pilates * * *

    -

środa

  • pilates na urządzeniach

    -

  • pilates na urządzeniach

    -

  • pilates * *

    -

  • pilates *

    -

  • BODYART yin & yang

    -

czwartek

  • pilates na urządzeniach

    -

    brak miejsc

  • pilates * *

    -

  • pilates na urządzeniach

    -

  • pilates na urządzeniach

    -

    brak miejsc

  • pilates na urządzeniach

    -

piątek

  • pilates na urządzeniach

    -

  • pilates na urządzeniach

    -

  • automasaż + rozciąganie

    -

  • pilates * *

    -

  • pilates na urządzeniach

    -

Crownopis zajęć

pilates

Trening głębokich mięśni ciała. Różnorodne ćwiczenia, w których uczymy się aktywizować centrum, przyjmować prawidłową pozycję wyjściową, a następnie precyzyjnie wykonywać ruch. Tempo zajęć jest wolne, ponieważ ćwiczenia wymagają koncentracji i skupienia na detalach. Zajęcia mają charakter terapeutyczny. Regularnie powtarzane – z zachowaniem kluczowych zasad – łagodzą bóle pleców i stawów. Jednocześnie kształtują prawidłową postawę ciała. W wyniku tego zyskujemy gibką i smukłą sylwetkę. Zwiększona świadomość ciała poprawia ogólne funkcjonowanie i pomaga kontrolować prawidłową postawę na co dzień.

 

Na te zajęcia przyjmuję max. 4 osoby, dlatego obowiązują zapisy. Zadzwoń lub napisz, żeby dowiedzieć się, czy są jeszcze miejsca.

Poziomy grup oznaczone są gwiazdkami:

1 gwiazdka – grupa dla osób o niskiej sprawności ruchowej, ze schorzeniami i chorobami przewlekłymi, otyłością, również dla kobiet w ciąży

2 gwiazdki – grupa dla osób ogólnie sprawnych fizycznie

3 gwiazdki – grupa dla osób bardzo sprawnych fizycznie i/lub znających pilates

pilates na urządzeniach

Trening indywidualny na urządzeniach pilates (reformer, wunda chair, ladder barrel, spine corrector).

 

Na te zajęcia przyjmuję 1 osobę, dlatego obowiązują zapisy. Zadzwoń lub napisz, żeby dowiedzieć się, czy podana godzina jest jeszcze wolna.

bodyart yin & yang

To holistyczny trening funkcjonalny. Oparty na filozofii chińskiej, łączy wschodnie techniki ruchu z pracą z powięzią i oddechem. Poprawia gibkość i koordynację, zwiększa siłę, uwalnia ciało od bólu i dyskomfortu. BODYART to trening dynamiczny i harmonijny. Ćwiczenia na siłę, elastyczność i równowagę się przeplatają i przenikają. Do tego każda pozycja angażuje wiele partii mięśniowych. Oprócz tego ważną rolę odgrywa głośny oddech – mocny wdech (yang) i głęboki wydech (yin). Ruch jest płynny, trochę jak taniec. Zatem wdech – jedna pozycja, wydech – druga itd.

 

Na te zajęcia przyjmuję max. 4 osoby, dlatego obowiązują zapisy. Zadzwoń lub napisz, żeby dowiedzieć się, czy są jeszcze miejsca.

automasaż ciała

Automasaż powięzi to technika rolowania swojego ciała sprzętami różnej wielkości – wałkami i piłeczkami. Warto podkreślić, że wykonywany pod wieczór do wyciszającej muzyki ma działanie relaksacyjne i regeneracyjne. Co ważne, to świetne uzupełnienie treningów wszelkiego typu. Korzystnie wpływa też na osoby prowadzące siedzący i stresujący tryb życia. Masaż wykonywany sobie samemu odpręża i rozluźnia zbyt napięte struktury w naszym ciele. Przywraca ciału równowagę, daje ukojenie, luz i miękkość. Oprócz tego ułatwia zasypianie, dlatego proponuję go wieczorem.

 

Na te zajęcia przyjmuję max. 4 osoby, dlatego obowiązują zapisy. Zadzwoń lub napisz, żeby dowiedzieć się, czy są jeszcze miejsca.