Sprawdź aktualny grafik zajęć - Poczuj Ciało - studio pilates - Warszawa
pilates warszawa, studio świadomej pracy z ciałem
348404
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-348404,cookies-not-set,eltd-cpt-2.1,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-3.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

Grafik zajęć

Zmiana odbywa się poprzez ruch, a ruch leczy. Joseph Pilates

Zajęcia na matach dla 4 osób przy obecnych wymaganiach sanitarnych. Obowiązują zapisy! Dzwoń +48 575 480 890 lub pisz kontakt@poczujcialo.pl

Prowadzę zajęcia prozdrowotne – pilates, BODYART i automasaż – które razem fenomenalnie się zazębiają i uzupełniają. Są to bezpieczne formy ruchu, zatem odpowiednie dla osób wracających do sprawności po chorobach i urazach; ale też wszystkich, którzy chcą pogłębić świadomość swojego ciała.

Wszystkie zajęcia trwają 60 min. Dla zapewnienia odpowiednich wymogów higienicznych odstęp między zajęciami wynosi 15 min.

PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK
8:30-10:30 pilates na urządzeniach

9:30-10:30
pilates na urządzeniach

9:30-10:30
pilates na urządzeniach

8:30-10:30
pilates na urządzeniach

9:30-10:30
pilates na urządzeniach

8:30-10:30
15:45 pilates nastolatki

15:45-16:45
pilates na urządzeniach

15:45-16:45
pilates nastolatki

15:45-16:45
17:00 pilates

17:00-18:00
pilates

17:00-18:00

18:15 pilates NOWA GRUPA

18:15-19:15
pilates

18:15-19:15
pilates

18:15-19:15
pilates NOWA GRUPA

18:15-19:15
automasaż

18:00-19:00
19:30 automasaż

19:30-20:30
pilates

19:30-20:30
pilates NOWA GRUPA

19:30-20:30
pilates

19:15-20:15
20:00 pilates na urządzeniach

20:30-21:30
Crownopis zajęć

pilates

Trening głębokich mięśni ciała. Różnorodne ćwiczenia, w których uczymy się aktywizować centrum, przyjmować prawidłową pozycję wyjściową, a następnie precyzyjnie wykonywać ruch. Tempo zajęć jest wolne, ponieważ ćwiczenia wymagają koncentracji i skupienia na detalach. Zajęcia mają charakter terapeutyczny. Regularnie powtarzane – z zachowaniem kluczowych zasad – łagodzą bóle pleców i stawów. Jednocześnie kształtują prawidłową postawę ciała. W wyniku tego zyskujemy gibką i smukłą sylwetkę. Zwiększona świadomość ciała poprawia ogólne funkcjonowanie i pomaga kontrolować prawidłową postawę na co dzień.

 

Na te zajęcia przyjmuję max. 4 osoby, dlatego obowiązują zapisy. Zadzwoń lub napisz, żeby dowiedzieć się, czy są jeszcze miejsca.

pilates dla nastolatków (15-17 lat)

Zamknięcie szkół masakruje ciało i umysł naszych dzieci. Na tych zajęciach odwracamy schematy ruchowe, w jakich trwają w pozycji siedzącej przy kompie. Garbate plecy – wydłużamy, wysunięte głowy – cofamy, zamknięte klatki piersiowe – otwieramy i rozciągamy, słabe mięśnie – wzmacniamy. Poprawie ulegnie nie tylko postawa, ale też funkcje umysłowe i koncentracja.

 

Trening głębokich mięśni ciała. Różnorodne ćwiczenia, w których uczymy się aktywizować centrum, przyjmować prawidłową pozycję wyjściową, a następnie precyzyjnie wykonywać ruch. Tempo zajęć jest wolne, ponieważ ćwiczenia wymagają koncentracji i skupienia na detalach. Zajęcia mają charakter terapeutyczny. Regularnie powtarzane – z zachowaniem kluczowych zasad – łagodzą bóle pleców i stawów. Jednocześnie kształtują prawidłową postawę ciała. W wyniku tego zyskujemy gibką i smukłą sylwetkę. Zwiększona świadomość ciała poprawia ogólne funkcjonowanie i pomaga kontrolować prawidłową postawę na co dzień.

 

Na te zajęcia przyjmuję max. 4 osoby, dlatego obowiązują zapisy. Zadzwoń lub napisz, żeby dowiedzieć się, czy są jeszcze miejsca.

pilates na urządzeniach

Trening indywidualny na urządzeniach pilates (reformer, wunda chair, ladder barrel, spine corrector). W grafiku zaznaczono dostępne obecnie godziny.

 

Na te zajęcia przyjmuję 1 osobę, dlatego obowiązują zapisy. Zadzwoń lub napisz, żeby dowiedzieć się, czy podana godzina jest jeszcze wolna.

automasaż ciała

Automasaż powięzi to technika rolowania swojego ciała sprzętami różnej wielkości – wałkami i piłeczkami. Warto podkreślić, że wykonywany pod wieczór do wyciszającej muzyki ma działanie relaksacyjne i regeneracyjne. Co ważne, to świetne uzupełnienie treningów wszelkiego typu. Korzystnie wpływa też na osoby prowadzące siedzący i stresujący tryb życia. Masaż wykonywany sobie samemu odpręża i rozluźnia zbyt napięte struktury w naszym ciele. Przywraca ciału równowagę, daje ukojenie, luz i miękkość. Oprócz tego ułatwia zasypianie, dlatego proponuję go wieczorem.

 

Na te zajęcia przyjmuję max. 4 osoby, dlatego obowiązują zapisy. Zadzwoń lub napisz, żeby dowiedzieć się, czy są jeszcze miejsca.

bodyart yin & yang

To holistyczny trening funkcjonalny. Oparty na filozofii chińskiej, łączy wschodnie techniki ruchu z pracą z powięzią i oddechem. Poprawia gibkość i koordynację, zwiększa siłę, uwalnia ciało od bólu i dyskomfortu. BODYART to trening dynamiczny i harmonijny. Ćwiczenia na siłę, elastyczność i równowagę się przeplatają i przenikają. Do tego każda pozycja angażuje wiele partii mięśniowych. Oprócz tego ważną rolę odgrywa głośny oddech – mocny wdech (yang) i głęboki wydech (yin). Ruch jest płynny, trochę jak taniec. Zatem wdech – jedna pozycja, wydech – druga itd.

 

Na te zajęcia przyjmuję max. 4 osoby, dlatego obowiązują zapisy. Zadzwoń lub napisz, żeby dowiedzieć się, czy są jeszcze miejsca.

Chcesz ćwiczyć pilates bez wychodzenia z domu? Przeczytaj więcej o treningach indywidualnych online, które prowadzę.